Vooraf bespreken we duidelijk wat, wanneer en hoe we het gaan aanpakken en wat de kosten zijn. Hebben we overeenstemming, dan ontvang je een overeenkomst van opdracht, samen met de algemene voorwaarden van BureauWerkt en een geldige VAR-verklaring. Als de overeenkomst voor akkoord is getekend, dan gaat BureauWerkt voor je aan de slag. Voor afspraken buiten de overeenkomst, worden altijd per e-mail vastgelegd en bevestigd.
Samenwerken
Eventuele kosten van derden worden door BureauWerkt gefactureerd. Dus alles blijft overzichtelijk op 1 factuur.
Locatie
Wat jij het prettigst vindt. Ik kom met alle plezier bij jou op je werkplek de boel op orde brengen, maar heb je geen kantoor of ben je vaak onderweg, dan is dat geen enkel probleem, ik kan je ook ondersteunen vanuit mijn kantoor aan de Boslaan in Montfoort
TARIEVEN
Helder over kosten
Facturatie kan op de volgende manieren:
- Per uur op nacalculatie (op rekening)
- Per dagdeel à 4 uur (op rekening)
- Urenbundel (vooraf betalen)
- Fixed fee, inschatting van uren (op rekening)
Bij grote projecten van meer dan 20 uur betaal je 50% vooraf en 50% na afronding.
Tarief
BureauWerkt rekent met tarieven tussen 50,- tot 65,- p/uur. Dit is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden en de flexibiliteit.
Reiskosten
Binnen de gemeente Montfoort rekent BureauWerkt geen reiskosten, daarbuiten is het € 0,21 per kilometer en 25,- p/uur reistijd.
Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw. BureauWerkt heeft standaard een betalingstermijn van 14 dagen.