Vooraf bespreken we duidelijk wat, wanneer, hoeveel tijd, hoe we het gaan aanpakken en wat kosten zijn. Hebben we overeenstemming, dan ontvang je een overeenkomst van opdracht, samen met de algemene voorwaarden van BureauWerkt. Afspraken buiten de overeenkomst worden altijd per e-mail vastgelegd en bevestigd.
Locatie
Wat jij het prettigst vindt. Ik kom met alle plezier bij jou op je werkplek de boel op orde brengen, graag zelfs! Maar heb je geen kantoor of ben je vaak onderweg, dan is dat geen enkel probleem, ik kan je ook ondersteunen vanuit mijn kantoor aan de Boslaan in Montfoort.
Tarieven
Helder over kosten
Ik werk op basis van nacalculatie en factureer alleen de werkelijk gemaakte uren. Uiteraard kunnen we een limiet of een vast aantal uren afspreken.
Tarief
BureauWerkt rekent met tarieven tussen €50,- tot €65,- per uur. Dit is afhankelijk van de aard van de werkzaamheden en de flexibiliteit.
Reiskosten
Binnen de gemeente Montfoort rekent BureauWerkt geen reiskosten, daarbuiten is het €0,25 per gereden kilometer en €25,- per uur reistijd.
Alle genoemde prijzen zijn exclusief 21% btw. BureauWerkt heeft standaard een betalingstermijn van 14 dagen.